ESKİ yöneticilerden Refik Arkan, aday olmayacağını söyledi. Dün Divan'a bir yazı gönderen Arkan, gerekli konsensüs sağlanamadığı için 27 Mart'taki kongrede aday olmayı düşünmediğini bildirdi.