Polat'ın, derbinin ardından "İstifa etsin" diye haber yolladığı ama Hagi'nin oralı bile olmadığı belirtildi
Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 22 Mart 2011 00:00 Güncelleme Tarihi: 22 Mart 2011 09:18
Başkan Adnan Polat'ın, 2-1'lik Fenerbahçe mağlubiyetinin ardından Hagi'den istifasını istediği ortaya çıktı. Polat'ın, derbi sonrası Hagi'ye haber yolladığı ve protokol tribününden basın toplantısını canlı olarak takip ettiği öğrenildi. Buna karşılık Rumen hocanın, "Niye istifa edeyim ki?" dediği belirtildi. Hagi'nin Karabük maçı sonrası "İstifamı istiyorsanız erkekçe yüzüme söyleyin" çıkışının altında da bu restleşmenin yaşandığı ifade edildi.