G.Saray bu hakemle herkesi yenerdi

Bülent Yıldırım maçın en kötüsüydü. Tüm takdir haklarını G.Saray'dan yana kullandı. F.Bahçe'ye Anadolu takımlarına yaptığı muameleyi yaptı

RIDVAN DİLMEN Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 07 Nisan 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 07 Nisan 2014 19:00
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet