Galatasaray'da Alper Potuk'un transferiyle yakından ilgilenen Abdurrahim Albayrak, "Eskişehir ile her konuda anlaşmıştık ama daha sonra ne oldu anlamayadım" dedi. Sarı-kırmızılı takımı takip eden medya mensuplarına yemek veren Albayrak "Alper, 'Ben Galatasaraylıyım' dedi ve bize gelmek istediğini söyledi. Bana geçen sezon Fenerbahçe'nin kendisini çok üzdüğünü, bu sene de tribünlerin yuhaladığını söyledi. Fiyatta anlaşmıştık ve hatta ödeme tarihlerini de konuştuk. Her şey mükemmeldi. Sonra Alper için 7.5 milyon euro verdiklerini söylediler. Biz de bu parayı veremeyeceğimizi söyledik. Böylece bu defter kapanmış oldu" ifadesini kullandı.
YEMEKTE 'SEÇİM' KARARI KONUŞULDU
Savaş ÇORLU
