Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 12 Ocak 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 12 Ocak 2012 01:53
Yönetici Abdurrahim Albayrak, Adana Demirspor maçında taraftarlar arasında yaşanan olaylar yüzünden statlarının kapanmaması gerektiğini savundu. Olayları tasvip etmediklerini belirten Albayrak, "Eğer saha kapama alırsak ağır olur" diye konuştu.