Enner Valencia'dan Fenerbahçelilere selam!
Ekvador'un Almanya'yı 2-1 mağlup ettiği karşılaşmanın ardından konuşan Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Enner Valencia, "Tüm Fenerbahçe taraftarlarına çokça selam gönderiyorum. Fenerbahçe'yi çok özlüyorum. Umarım her zaman işleri çok iyi gider." dedi.
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK