Sezon başı kampı çalışmalarının ilk etabını Düzce'de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri'nde yapacak Fenerbahçe'de yoğun mesai harcanıyor. Tesislerin futbol A takımı için hazır hale getirildiği kaydedildi.
Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerin de çok önem verdiği tesislerde herhangi bir sıkıntı olmadığı aktarıldı. Ayrıca Futbol Direktörü Oğuz Çetin'in de sık sık tesisler için kontrollerde bulunduğu ifade edildi.
