Doğum sancısı gibi

F.Bahçe kazandı ama ağır oynuyor. G.Antep'in iki iyi forveti olsa üç puanı alırdı. Penaltı pozisyonuna orta hakem inanmadı. Çizgi hakemi olaya el koydu. Mutlaka konuşarak karar verdiler. Eğer Ali Palabıyık "Penaltı mı?" demiş ise pozisyonu vermeyeceksin. Çünkü penaltının "mı?"sı olmaz

ERMAN TOROĞLU Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 22 Eylül 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 22 Eylül 2014 01:58
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet