Tarihinde ikinci kez kupada tek maç üzerinden oynanan final maçına ev sahipliği yapan Ankara 19 Mayıs Stadı, dün tarihi günlerinden birini yaşadı. Fenerbahçe ve Trabzonspor taraftarları, kendilerine ayrılan tribünleri tamamen doldurdu. İki takımın seyircisi de maçtan önce yaptıkları tezahüratlarla kendi oyuncularını coşturmaya çalıştı. Yıllar sonra yarı yarıya olan tribünlerde renkli görüntüler yaşandı. Karşılaşma sonunda gülen taraf ise Fenerbahçeliler oldu.
TRİBÜNE KOŞTULAR
Volkan DEMİR
