Kulüplerin transfer stratejilerini belirleyen harcama limitleri TFF tarafından açıklandı. En yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin TL ile G.Saray sahip oldu. F.Bahçe’nin limiti 6.33 milyar TL, Beşiktaş’ın limiti 4.12 milyar TL, Trabzon’un limiti ise 2.53 milyar TL oldu
Süper Lig Haberleri Giriş Tarihi: 23 Haziran 2026 06:50
Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonu Süper Lig harcama limitlerini açıkladı. Mali disiplini korumak ve kadro yapılanmalarını sınırlamak adına kritik olan listede, zirvenin sahibi Galatasaray oldu. Açıklanan verilere göre Galatasaray, 9 milyar 6 milyon TL ile ligin en yüksek limitine sahip takım konumunda. Sarı-kırmızılı ekibi, 6 milyar 330 milyon TL ile Fenerbahçe takip ediyor. Beşiktaş 4 milyar 123 milyon TL ile üçüncü sırada yer alırken, Trabzonspor ise 2 milyar 530 milyon TL'lik limit ile dikkat çekti. Ligin orta sıra takımları için de rakamlar netleşti. Çaykur Rizespor 1,8 milyar TL ile öne çıkarken; Samsunspor, Konyaspor ve Başakşehir 1 milyar TL barajını aşan ekipler oldu. Kocaelispor, Erzurumspor, Amedspor ve Çorum FK 800-900 milyon TL bandında yer alırken, Alanyaspor 571 milyon TL ile en düşük limite sahip takım oldu. Transfer döneminde kulüpler, bu bütçe disiplinine göre hareket edecek.