MKE Ankaragücü’nden transfer yasağıyla ilgili açıklama

Uluslararası Futbol Federasyonları Birliği’nin (FIFA), MKE Ankaragücü, Natura Dünyası Gençlerbirliği ve Gaziantep FK’ya 3’er dönem transfer yasağı verdiğine ilişkin haberlerin ardından MKE Ankaragücü Kulübü’nden yapılan açıklamada, “Kulübümüz hakkında, futbolcu Gaetan Laura tarafından FIFA nezdinde açılan dosya kapsamında 2 dönem kalıcı transfer yasağı uygulanmıştır. Bunun dışında yer alan diğer dosyalara ilişkin transfer yasakları ise, ilgili borçların ödenmesi halinde kaldırılabilecek cezalardır” denildi.

TFF 1.Lig Haberleri Giriş Tarihi: 14 Mayıs 2026 14:43
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet