Mehmet'in golüyle maça adeta yenik başlayan Konya, Montana ve Emre ile öne geçti. Ancak G.Antep, Souza'nın penaltısıyla 1 puanı hanesine yazdırdı
Süper Lig Haberleri Giriş Tarihi: 28 Ağustos 2010 00:00 Güncelleme Tarihi: 28 Ağustos 2010 00:22
Konyaspor, Gaziantep deplasmanında galibiyeti koruyamadı: 2-2. 5'te Mehmet Yılmaz'ın golüyle geriye düşen yeşil-beyazlılar, 45'te Caicedo ile beraberliği yakaladı. İkinci yarıda daha etkili ataklar geliştiren Konya, 60'ta Emre Toraman ile 2-1'i yakaladı. Oldukça stres altında oynanan maçta Murat, 75'te kırmızı kart görünce Gaziantepspor 10 kişi kaldı. 84'te Veli'nin ceza alanında eline çarpan topta hakem Barış Şimşek tartışmalı pozisyonda penaltı noktasını gösterdi. Penaltıyı gole çeviren De Souza, Konya'nın galibiyetine set çekerken taraflar 1'er puanla sahadan ayrıldı.