1905 Ankara Galatasaraylı Yönetici ve İş İnsanları Derneğince Crowne Plaza Otel'de "25. Şampiyonluk Gecesi" düzenlendi. Kutlamalara, Galatasaray Başkanı Dursun Özbek de katıldı. Başkan Özbek şu açıklamaları yaptı: "İnşallah 2026 yılında 26. şampiyonluğumuz gelecek. Ankara'daki bütün Galatasaraylılara sevgilerimi gönderiyorum. Galatasaray'a gösterdikleri ilginin hiç eksilmemesi ve azalmamasını arzuluyorum. Ankara Galatasaraylı Yönetici ve İş İnsanları Derneği Başkanı Faruk kardeşime teşekkür ediyorum. Her maçta yanımızda, ne sorunumuz olursa olsun yanımızda oluyor."
