Orduspor Haberleri Giriş Tarihi: 15 Mayıs 2012 00:00
Orduspor Başkanı Nedim Türkmen, yeni sezonda daha başarılı olmak istediklerini söyledi. Süper Lig'deki ilk sezonlarının kötü geçmediğini belirten Türkmen, "Transfer dönemini iyi kullanıp, güçlü bir takım kuracağız" dedi.