Galatasaray'ın Türk Telekom Stadyu'munda Antalyaspor ile 0-0 berabere kaldığı karşılaşmada, sarı-kırmızılı yönetici Mahmut Recevik'in TFF yöneticilerine küfür ettiği öne sürülmüştü.
Bir TFF üyesinin iddiasına göre Recevik, protokol tribününde bulunan TFF yöneticilerine ağza alınmayacak sözler sarf etmişti.
Sessizliğini bozam Recevik, bu haberlerin gerçeği yansıtmadığını açıkladı.
İşte Mahmut Recevik'in o paylaşımı:
