Fenerbahçe'de çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.
Fenerbahçe'de çalışmalar tüm hızıyla sürüyor.
Kanarya, takımdan birçok ismi yüksek bonservis bedelleriyle göndermeyi başarmıştı.
Fenerbahçe, Arda Güler'den 20 milyon Euro, Attila Szalai'den 12.3 milyon Euro, Bruma'dan 6.5 milyon Euro, Rossi'den 5.163 milyon Euro, Berisha'dan 4 milyon Euro, Arao'dan 3 milyon Euro ve Gustavo Henrique'den ise 1.2 milyon Euro'yu cebiye koydu.
Fenerbahçe en çok bonservis gelirini Vedat Muriqi'den kazandı.
Dördüncü sırada ise 18 milyon Euro'ya Napoli'ye katılan Kim Min-Jae bulunuyor.
Fenerbahçe'nin 5. sıradaki en yüksek satışı ise Eljif Elmas.
Napoli Başkanı Aurelio De Laurentiis'in de oyuncuyu 30 milyon Euro'nun üstünde bir teklif gelmesi durumunda takımdan göndereceği ifade edildi.