Marcel Tisserand: Kaybettik, çok üzgünüm

Fenerbahçeli futbolcu Tisserand, Beşiktaş karşısında alınan 4-3'lik yenilginin ardından açıklamalarda bulundu. İlk 11'de forma giyen ve Cisse'nin attığı golde pay sahibi olan Kongolu futbolcu, derbiyi kaybettikleri için üzgün olduğunu kaydetti.

Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 30 Kasım 2020 06:50
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet