Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 20 Mayıs 2013 00:00 Güncelleme Tarihi: 20 Mayıs 2013 00:08
G.Saray taraftarının, "2010-2011 şampiyonu Trabzonspor Arena'ya hoşgeldin" pankartı teknik direktör Aykut Kocaman'ı da sinirlendirdi. Tecrübeli adam, "Alın terimizle, onurumuzla şampiyon olduk. Kimse o kupayı bize hediye etmedi" dedi. Zor şartlarda ve büyük emekler harcanarak kazanılan şampiyonluğa birilerinin gölge düşürmeye çalıştığını belirten Kocaman şunları söyledi: "Bu sezonu da onurumuzla ikinci bitirdik. 63 maç yaptık, herkes üzerine düşeni fazlasıyla yerine getirdi. Başarı alkışlanmalı, gerginlik kimseye yarar sağlamaz."