Beşiktaş Haberleri Giriş Tarihi: 25 Mayıs 2013 00:00
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, bugün Bayern Münih ile B. Dortmund arasında oynanacak Şampiyonlar Ligi final maçını izlemek için İngiltere'ye gitti. Başkan Orman'ın burada bazı teknik direktör ve futbolcularla da görüşmelerde bulunacağı belirtildi. Öte yandan Fikret Orman'ın, önümüzdeki hafta içerisinde de Madrid'de menajer Jorge Mendes'le biraraya geleceği ve Almeida ile Fernandes konusunda bir fikir alışverişinde bulunacağı öğrenildi.