Atletlerden Türkiye Şampiyonasında büyük başarı!

Eskişehir'de düzenlenen Okullar Arası Gençler Atletizm Türkiye Şampiyonası'nda Elazığ'ı temsil eden sporcular tarihi başarılara imza attı. Gülnaz Çetin gülle atmada Türkiye Şampiyonu olurken, disk atmada da gümüş madalya kazandı. İşte detaylar...

Atletizm Haberleri Giriş Tarihi: 20 Mayıs 2026 15:27
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet