'Şampiy..' cepte, kaldı 2 harf

Fenerbahçe, 'Şampiyon'un 'Şampiy'ini cebine koydu. Geriye iki harf kaldı. İki harfi boş bıraktık ya Beşiktaşlı ve Galatasaraylı oyuncular, o boş harfleri de içine koydular bence

RIDVAN DİLMEN Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 17 Mart 2014 00:00 Güncelleme Tarihi: 17 Mart 2014 01:10
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet