Başkan Aysal: Pastamız hazır. Bundan transfer olursa çilek olur. Pastanın görüntüsü değişir
Galatasaray Haberleri Giriş Tarihi: 09 Ağustos 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 09 Ağustos 2012 02:18
Başkan Ünal Aysal, GSYİAD'ın TT Arena'daki iftar çadırında verdiği iftar yemeğine katıldı. Aysal burada "Transferin büyük kısmını bitirmiş olduk. Pastamız hazır durumda. Bundan sonra olursa bir çilek olur. Pastamız tamam. Çilek pastanın görüntüsüne katkı yapar. Lezzetine bir şey katmaz" diye konuştu. Süper Kupa maçına Erzurum'a gitmeyeceğini belirten Aysal, "İkinci başkan gidecek" dedi. Geçtiğimiz günlerde GSYİAD ile gerginlik yaşayan başkan, buzları eritti.