Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 29 Şubat 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 29 Şubat 2012 01:53
Fenerbahçe'de "Geleceğin başkanı" olarak gösterilen asbaşkan Ali Koç beklenmedik bir şekilde ayrılık sinyali verdi. Koç, cnbc-e kanalında yaptığı açıklamada, "Benim ailemin endişesi var. Bizde gemiyi terk etmek söz konusu değildir. Ancak ailem, bu görevim bitinceye kadar bir süre verdi. Ondan sonrası için bu konuyla ilgili gelmeyin denildi" diyerek mayıs ayındaki kongrede yönetime girmeyeceğinin işaretini verdi. Türkiye'deki kulüplerin finansal sıkıntı çektiklerini de vurgulayan Koç, "Fenerbahçeli sporculara sesleniyorum; taraftarlar fedakarlık yapıyor, sizler de fedakarlık yapmalısınız" dedi.