De Sanctis'in itirafları
Galatasaray bu sezon UEFA Kupası'nı kazanabilirdi. Bunu, Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan finalde hep beraber gördük. Galatasaray, finalist olan iki takımdan da iyiydi. Ama olmadı. Bunun sebebini en çıplak şekliyle De Sanctis dile getirdi. İtalyan kaleci giderayak verdiği röportajda, "Yaşadığımız 25 sakatlık bir rekordu. Bu kadar sakatlık yaşamasak şampiyon olurduk" dedi. Devamında da sakatlıkların sebebine adres gösterdi: "İtalya ve İspanya'dan sonra Skibbe'ninkiler antrenman değildi. Bülent Korkmaz gelince doğru antrenmanlar yapmaya başladık." Bilgin Gökberk'in diliyle ifade edersek, "Nokta"...
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
