Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

03 Haziran 2009

Beşiktaş'ın iki eksiği

Beşiktaş 11. lig şampiyonluğunu kazandı. İlk devreyi 6. sırada bitirip 5 puan fark atarak kupaya uzanan Mustafa Denizli ve öğrencilerini tebrik ederiz. Bu arada Fenerbahçe gibi büyük bir camia neden ezeli rakibi ve ebedi dostu Beşiktaş'ı kutlamaz, onu da anlamayız. Seçim süreci bitti, eski tas eski hamam olduğu içindir herhalde! Neyse... Beşiktaş'ın şampiyonluk kutlamaları müthişti. Kusursuza yakındı. İlle de kusur bulmak gerekirse iki tane vardı aslında. Birincisi, tur öncesi binlerce taraftarın sahaya girmesiydi. Diğeri ise Federasyon Başkanı Mahmut Özgener'in yuhalanmasıydı. Özgener'i yuhalayarak, aleyhine bağıracak ne vardı, doğrusu pek anlamadım! Bir de Beşiktaş kulübünün, şampiyonluk tişörtlerinden sadece 10 bin tane bastırmasını çözemedim. Yıldırım Demirören'in, "Formasını, tişörtünü işportadan alıyor, Kartal Yuvası'na gelmiyor" diye eleştirdiği taraftar, yönetimin çağrısına uyarak mağazalara koşuyor ama şampiyonluk tişörtü bulamıyor. Sanırım Demirören'in şikayet etmeden önce yapması gereken şeyler de var.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor