Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

27 Mayıs 2009

Polat'ın bakış açısı buysa

G.Saray bu sezon şampiyon olamadı ama bünyesinden bir şampiyon çıkardı: Adnan Polat. Sayın başkan sezonu öz eleştiri şampiyonu olarak tamamladı. Alışık olmadığımız bu tutum için başkanı öncelikle tebrik etmek gerekir. Ama öz eleştiriyi yaparken çözüme yönelik doğru analizler yaptığı konusu biraz tartışmalı! Polat, "Üst düzey hocanın maliyeti, yardımcıları ve menajeriyle birlikte 8 milyon euro'yu buluyor. F.Bahçe, Avrupa Şampiyonu hocayı getirdi, sonuç ortada. Bu yüzden ince eleyip sık dokuyoruz" demiş. Yöneticilik hayatı boyunca maliyeti yüksek üst düzey bir teknik kadroyla hiç çalışmamış olan Polat, Mayıs 2009 itibarıyla, geride kalan koca bir sezondan bu dersi çıkarıyorsa, bu analizi yapıyorsa, gelecek sezon için de işler biraz karışacak galiba...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor