Sezonun sona ermesinin ardından Marco Asensio, Fenerbahçeli taraftarlara teşekkür etti ve gelecek yıl için söz verdi: "Takım olarak gelişmeye devam ederken ders çıkaracağımız anlar da oldu.
Tüm sezon boyunca verdiğiniz muhteşem destek için taraftarlara teşekkür ederim. Şimdi dinlenme, toparlanma ve gelecek sezon %100 şekilde geri dönme zamanı. Bu, daha büyük bir şeyin sadece başlangıcı.
Gelecek yıl daha fazlası ve daha iyisi..."
