Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

26 Mart 2009

Hangisi doğru yaptı!

Galatasaray seyircisi, Eskişehirspor maçında müthişti. Yağışlı havaya ve Hamburg maçının getirdiği karamsarlığa rağmen stada koşmuştu. Az ama özlerdi. Maç öncesi oyuncuları tek tek tribüne çağırıp motive etmeye çalıştılar. Maçta da kötü futbola rağmen takımlarını hep desteklediler. Eskişehirspor'u ve muhteşem taraftarını alkışladılar. Ama maçın son anlarında onlar da patladılar. Kötü bir tezahüratları yoktu. Tepkilerini sadece Arda Turan ve Emre Aşık lehine slogan atarak gösterdiler. Maçın bitiş düdüğünün ardından özellikle baktım, ayrıcalık tanınan iki futbolcu ne yapacak diye? Emre Aşık, başları önde soyunma odasına doğru yürüyen arkadaşlarının arasında kalmayı tercih etti. Arda ise tribünleri selamlamaya gitti. O günden beri düşünüyorum, hangisinin davranışı doğru diye. Hâlâ da karar verebilmiş değilim...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor