’da şampiyon

, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında 'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı.

Fenerbahçe Haberleri Giriş Tarihi: 13 Ocak 2021 Çarşamba 23:46 Güncelleme Tarihi: 14 Ocak 2021 Perşembe 06:50

, geçen yıl sosyal medyada en çok etkileşim alan kulübü oldu. Sarı-lacivertliler, 1 Ocak 2020-23 Aralık 2020 tarihleri aralığında 'da 4 milyon 377 bin etkileşim ile zirvede yer aldı. Sarı-lacivertlileri 3 milyon etkileşimle , 2 milyon 269 bin etkileşimle , 901 bin etkileşimle takip etti.

SON DAKİKA