Kırmızı Et Karışımı Yarım Yağlı Pişmiş kaç kalori?

Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) kaç kalori?

Miktar
Birim
0 kcal

Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) % 70,43 protein, % 29,17 yağdan oluşur. Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) kaç kalori? Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) diyette yenir mi? Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) besin değerleri nedir? Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) karbonhidrat değeri nedir? gibi sorular bu besinle ilgili en popüler sorular arasındadır. 1 Köfte Kadar Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) 60,30 kaloridir. Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) içeriğinde 7,81 Protein(g), 3,23 yağ(g), 15,90 Sodyum(mg), 56,10 potasyum(mg), 5,10 Kalsiyum(mg), 0,60 A Vitamini(ui), 0,00 C Vitamini(mg), 0,73 ve Demir barındırır. Kırmızı Et Karışımı (Yarım Yağlı Pişmiş) kalorisi ve besin değerleri…

BESİN DEĞERLERİ

1 Porsiyon (Orta)

Karbonhidrat (g)

0

Protein (g)

0

Yağ (g)

0

Lif (g)

0

Kolesterol (mg)

0

Sodyum (mg)

0

Potasyum (mg)

0

 

Kalsiyum (mg)

0

Vitamin A (ui)

0

Vitamin C (mg)

0

Demir

0
Kırmızı Et Karışımı Yarım Yağlı Pişmiş kaç kalori?

KULLANICILARIN MERAK ETTİĞİ DİĞER SORULAR

2 kasik kirmizi et kac kalori?

Haşlanmış 1 porsiyon et kaç kalori: 195 kalori. Büyük porsiyon haşlanmış et: 204 kalori. Bir yemek kaşığı haşlanmış kuşbaşı et kaç kalori: 18 kalori. 100 gram haşlama et ise : 89 kalori içerir.

Kırmızı ette ne kadar kalori var?

Az Yağlı Pişmiş Kırmızı Et Karışımının 100 gramında 156 kcal kalori, ayrıca 1 Porsiyon yani 150 gram Az Yağlı Pişmiş Kırmızı Et Karışımında 234 kalori bulunmaktadır. Kırmızı et, yüksek oranda protein, B2, B6 ve B12 vitaminleri, demir, fosfor, potasyum içerir.

100 gr kırmızı et kaç kalori?

Kalori hesabı yaparken en çok araştırılan yiyeceklerden biri de ettir. İşte etin besin değerleri ve kalorisi… ET KAÇ KALORİDİR: 100 gram et yaklaşık 121 kaloridir.

100 gram kırmızı et kaç protein?

Kırmızı et, ortalama olarak 100 g için 20-24 g protein içerir. Pişmiş kırmızı et, her 100 g için 27-35 g protein içerir (pişmiş ağırlık). Kırmızı et, özellikle çinko ve demir gibi önemli bir mineral kaynağıdır. Kırmızı et, daha kolay emilen haem formunda bulunan toplam demir alımının yaklaşık % 17'sine katkıda bulunur.

SON DAKİKA