İşte Galatasaray'dan ayrılan ilk isim! Fatih Terim duyurdu
Galatasaray, Süper Lig'in ilk yarısının son maçında Antalyaspor'u 5-0'la geçerken takımdan ayrılacak ilk isim de belli oldu.
Galatasaray, Süper Lig'in 17. haftasında konuk ettiği Antalyaspor'u 5-0 yenerek sezonun devre arasına galibiyetle girdi. Türk Telekom Stadı'nda oynanan maça iyi başlayan sarı-kırmızılı ekip, 10. dakikada penaltıdan Radamel Falcao'nun attığı golle 1-0 öne geçti.
Kolombiyalı golcünün 28. dakikada kaydettiği golle farkı 2'ye çıkaran Galatasaray, 37. dakikada Ondrej Celustka'nın kendi kalesine attığı golle ilk yarıyı 3-0 önde tamamladı.
