Fatih Terim deplasman kayıplarına çözümü buldu!
Ligde sezonun ilk haftasında başkentte MKE Ankaragücü'nü 3-1 yenen Galatasaray, son iki deplasman müsabakasında Trabzonspor'a 4-0 ve Akhisarspor'a 3-0 mağlup oldu.
Sarı-kırmızılı ekip, bu sezon 6 maçta yediği toplam 9 golün 8'ini 3 deplasman müsabakasında gördü. Fatih Terim, deplasmanda yaşanan kayıpların önüne geçmek için karar aldı.
Milliyet'te yer alan habere göre Şampiyonlar Ligi'nin yanında, Süper Lig'de şampiyon unvanını korumak isteyen Galatasaray en ufak ayrıntılara bile dikkat ediliyor. Teknik Direktör Fatih Terim'in deplasmanlarda yaşanan kayıpları dikkate alarak takımı Antalyaspor maçı öncesi kampa alacağı öğrenildi.
