Fenerbahçe haberi: Mesut Özil bombası! Ocak ayında...
Geçtiğimiz yaz transfer döneminde Fenerbahçe'nin transfer gündemine gelen dünyaca ünlü yıldız Mesut Özil ile ilgili flaş bir gelişme yaşandı. Arsenal, sözleşmesi 2020 yılında bitecek Mesut Özil ile ilgili şok bir karar aldı.
ARSENAL MESUT'U GÖNDERME KARARI ALDI
Arsenal, bu sezon sadece 2 maçta toplam 142 dakika süre alan Mesut Özil'i ocak ayında gönderme kararı aldı.
The Daily Mirror'da yer alan haberde; Unai Emery'nin as takım planları içerisinde yer almassa da yıllık brüt 20.45 milyon euro ücret alan Mesut Özil'n, maaşının bir kısmının karşılanarak gönderilmesi gündeme geldi.
Ocak ayında Mesut Özil, Manchester United'ın Alexis Sanchez'i Inter'e gönderirken yaptığı gibi, kiralık olarak gönderilecek.
2020 YAZINDA TEKRAR DEĞERLENDİRİLECEK
Arsenal, 6 aylık kiralık olarak göndermek istediği Mesut Özil'in durumunu 2020 yazında tekrar değerlendirecek.
2013 transfer döneminde 47 milyon euro bonservis bedeliyle Real Madrid'den Arsenal'e transfer olan 30 yaşındaki ofansif orta saha, Kuzey Londra kulübünün formasıyla çıktığı 233 maçta 43 gol atıp 74 asist yaptı.
