Ahmet Nur Çebi yeni yönetimde olmaması hakkında konuştu!
FİKRET ORMAN NE DEMİŞTİ?
"Ahmet ağabey (Çebi) yönetim kurulumuzda yer almadı. Yer almaması onun isteği üzerine oldu. Benim abimdir. Hem camiamıza hem de bana büyük yardımları ve hizmetleri oldu. Çok da önemli işler yaptık. Hemen hemen her taşın altında onun eli de oldu. Birçok konuyu beraber istişare ettik. Süreç içerisinde ilk onunla konuştum. 'Birinci olarak düşündüğüm kişi sizsiniz' dedim. 6,5 sene geçti. Onun işleri de çok yoğun. İşlerinden uzak kaldı. Hepimizde yıpranmalar meydana getiriyor. Kendi talebi üzerine oldu. Beşiktaş'ta çok büyük emekleri olan bir abimiz. Bundan sonraki süreçte de Beşiktaş ondan yararlanmalıdır. 'Benim yönetimde olup olmaman önemli değil, her türlü kulübün yanındayım' dedi..
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın yeni yönetim kurulu listesi şu isimlerden oluşuyor;
Asil Üyeler; Serdal Adalı, Umut Güner, Ahmet Kavalcı, Ahmet Ürkmezgil, Deniz Atalay, Şafak Mahmutyazıoğlu, Hüseyin Mcan, Cihat Kumuşoğlu, Metin Albayrak
Yedek Üyeler; Hakan Özköse Erdal Karacan Gökçe Meriçten Candaş Tolga Işık Melih Aydoğdu.
