Fenerbahçe, yeni sezonun startını dün verdi ve sağlık kontrollerine başladı. Kulüpten yapılan açıklamada; "Teknik Direktörümüz İsmail Kartal, teknik ekibimiz ve bazı futbolcularımız Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi" denildi. İlk gün, Sidiki Cherif, Yiğit Efe ve Emre Demir gibi isimler kontrollerden geçti. Bugün sağlık taramaları devam edecek ve başta kaptan Milan Skriniar olmak üzere; Rodrigo Becao, Cengiz Ünder ve Diego Carlos gibi isimler de sağlık kontrollerinden geçecek.
