Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

22 Ekim 2009

Gusto'da 5-0 açılımı

Galatasaray tam 10 yıldır Kadıköy'de kazanamıyor. Son haftalardaki futbol, "Bu kez olacak" mesajını da pek vermiyor. Trabzonspor maçının ilk yarısında tribünler goller geldikçe "Fener geliyoruz" tezahüratı ile stadı inletiyordu. İkinci yarıdaki oyun ve savunma zaafları bu tezahüratı seyircilere unutturdu! Fenerbahçeliler ise Gaziantep yenilgisine rağmen rahatlar. Ataşehir'de, Henkel binasının karşı sokağında hizmete giren Gusto adlı şık restoranın açılışında İbrahim Kutluay ve Harun Erdenay da vardı. Fanatik derecesindeki Fenerbahçeliliğiyle bilinen Kutluay, "5-0 olmazsa kendimizi kazanmış saymayacağız" diyerek espri yaptı. Rijkaard ve Daum için de itibar tazeleme sınavı bu aynı zamanda. Bakalım 10 yıl sonra 10. haftada ne olacak? Galatasaray 10 yıl sonra Kadıköy'de "açılım" yapabilecek mi?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor