Kendince eğleniyor
Arda, Sivas maçında attığı golden sonra formasını çıkardı. Bu hareketin sarı kart olduğunu biliyordu. Sezon devam etseydi cezalı olacaktı ama 35. hafta yoktu, cezalı duruma düşüp de ceza almamanın keyfini yaşamak istedi, besbelli... Kendince eğleniyor. Ama bu ayarı kaçırmasa iyi olur. Fenerbahçe maçında gördüğü anlamsız kırmızı kart nedeniyle oynamadığı 3 maçta Galatasaray'ın 5 puan kaybederek Devler Ligi iddiasına, hatta şampiyonluğa havlu atıldığını unutmamalı.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
