Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

25 Şubat 2009

Ankaralı nişanı

Ankaraspor ile Ankaragücü birleşme çalışmalarına başladı. Aslında bu girişim yeni değil. Geçen sene Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Ankara takımlarının güçlerini birleştirmesini istemişti. Ankaraspor Onursal Başkanı Melih Gökçek da birleşme için start vermiş ve Ankaragücü şemsiyesi altında bir araya geldikten sonra Ankaraspor'un haklarını 1. Lig'de takımı bulunmayan kentlere satmayı düşündüğünü açıklamıştı. Eylem doğru ama zamanlaması yanlış sanki. Gelmişsin ligin ortasına. Puan cetvelinin altı da üstü de olmuş cadı kazanı. Çıkıyorsun, "Biz evleniyoruz" diyorsun. Allah mesut etsin de... Sezon ortası yapılan bu nişan, doğru mu? Daha doğrusu meşru mu?

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor