Bülent Tuncay

Bülent Tuncay

18 Şubat 2009

Bir tek Denizli bilmiyor!

TV'lerde her an karşımıza çıkmasına alıştığımız önemli liglerin üst düzey maçları... Birçok kişiye, gerçeği kadar heyecan veren bilgisayar futbolu... Futbolda artık herkes, her şeyi biliyor. Her taraftar bir teknik direktördü zaten. Şimdilerde futbolcular da teknik direktör oldu... Fenerbahçe'de Alex, Uğur, Galatasaray'da Servet derken Beşiktaş'ta Bobo düşüncelerini dillendirdi bu kez. Mustafa Denizli'nin takımı çift santrfor oynatması gerektiğini söyledi, hatta ileri gidip "Bunu Nobre'ye de sorsanız aynı yanıtı alırsınız" dedi. Bir Mustafa Denizli görmüyor, bilmiyor yani! Gerçekten öyle mi? Yoksa bu işi bir tek hocalar mı bilmiyor gerçekten de? Baksanıza, artık oyuncular bile hocalarını beğenmiyor...

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor