Aziz Demirören!
Demirön federasyonu 2 yıl kadar önce Milli Takım çok kötü, takımlarımızda yeteri kadar yerli oyuncu yok diyerek yabancı oyuncu sınırlaması getirmişti. Ve bunu 5 yıl boyunca değiştirmeyeceğini taahhüt etmişti. Demirön bizzat bana "İstesem de yabancı kuralını değiştiremem, bir kulüp bile Tahkim'e giderse Tahkim'den döner' dedi.
Üç sorum var. 1) Türk futbolu kurtuldu mu ki yabancı sınırı kalktı. 2) Türk futbolu kurtulmadıysa ki sizler iki yıl sonra bugün "Sınırsız yabancı ile kurtuluruz" diyorsunuz. Allah aşkına ne içiyorsunuz? 3) Bir futbol bu kadar önemli konularda bu kadar gündelik kararlarla yönetilirse Terim'in dediği devrimi nasıl yaparız.
Bu sorulara cevap vermeye onların yürekleri yetmez ben söyleyeyim. Türk futbolu kurtulmadı battı, Demirören ve Terim koltuk sevdasıyla hareket ediyorlar. Demirören federasyonuna sadece ve sadece şunu söylemek istiyorum:
Futbola yaptığınız kötülükler yetmedi mi? Hadi kendin Aziz Yıldırım'ın dümen suyuna girdin, Terim'i de mi aynı yola soktun. O zaman in o koltuktan Aziz Yıldırım otursun, biz de futbolun gerçek patronunun kim olduğunu bilelim. Fenerbahçe Avrupa'ya gidemezken yabancı sınırı koy, Fenerbahçe'nin gitme umudu doğduğu anda sınırı kaldır. Kendinize çok akıllı mı sanıyorsunuz bilmiyorum ama biz aptal değiliz. Bunu bilin.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
