Şura geldi çattı
Voleybol Federasyonu'nun 50. yıldönümü nedeniyle yapılan etkinliklere bir yenisi daha ekleniyor. Ankara'da yarın 3 gün sürecek bir geniş kapsamlı şura düzenlendi. 500 kişiye davetiye yollanmış. Şura ile ilgili yapılan ön çalışmada kafama bir şey takıldı. O da, Sağlık Komisyonu'nun raporundaki yoklar. Bazı takımlarda bırakın doktoru, sağlık çantası yokluğundan şikayet var. Sağlık dökümasyonu hiç yok. Sporcular bilinçsiz, son söz sağlık ekibinin değil. Sezon öncesi değerlendirme de yok. Daha neler neler. Başkan Erol Ünal Karabıyık'ı "şura" girişiminden dolayı kutluyoruz. Temennim, Türk voleyboluna yararlı bir şura olur. Bundan önceki toplanmalardaki gibi "Laf olsun, kova dolsun" olmaz.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
