Önemsiz (!) kupa
Galatasaray iyi ki Fortis Türkiye Kupası'ndan elendi, böylece ligde ve Avrupa'da elini rahatlattı... Şimdi moda, bu sözler. Peki gerçek öyle mi? Bence değil. Galatasaray turu geçse 3 maçta kupaya uzanabilecek ve seneye Avrupa'da olmayı garantileyecekti. Oysa lig tam bir muamma. Şu an 1. sırada yer alan takım 34. haftanın bitiminde 6. duruma düşebilir. Muhtemelen üç büyüklerden biri ilk dörde belki ilk beşe giremeyecek. Ancak, ligin ilk 4 sırası Avrupa kupalarına gidebiliyor. Galatasaray şampiyonluğun favorisi, tamam ama ya işler istenildiği gibi gitmezse? Ya Galatasaray Avrupa'ya gidemezse? O zaman kupa esnekliğinin hesabını kim verecek?
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
