Pereira Olympiakos maçı öncesi konuştı! "Birçok sistemi deniyoruz"
Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi D Grubu 5. maçında Olympiakos ile karşılaşacak. Maç öncesinde Pereira basın toplantısı düzenledi. Pereira, "Birden fazla sistemle oynamaya çalışıyoruz, farklı takımlar ile oynuyoruz. Rakiplere göre bir taktik belirlemek gerekiyor. Bunun için çalışmalarımızı sürdürüyoruz." dedi.
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK