Web TvTrabzonspor
Golden sonra Ali Koç ile Ahmet Ağaoğlu arasındaki o diyalog
Golden sonra Ali Koç ile Ahmet Ağaoğlu arasındaki o diyalog
Giriş Tarihi: 26 Kasım 2018 00:00
Güncelleme Tarihi: 26 Kasım 2018 17:23
Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, TRT Spor'a açıklamalarda bulundu. Ağaoğlu, "Ali Koç ikinci golde 'başkan çok güzel sevinsene' dedi" ifadelerini kullandı.