SON DAKİKA

Golden sonra Ali Koç ile Ahmet Ağaoğlu arasındaki o diyalog

Giriş Tarihi: 26 Kasım 2018 00:00 Güncelleme Tarihi: 26 Kasım 2018 17:23

Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu, TRT Spor'a açıklamalarda bulundu. Ağaoğlu, "Ali Koç ikinci golde 'başkan çok güzel sevinsene' dedi" ifadelerini kullandı.

Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor