A Spor yorumcusu Erman Toroğlu, Galatasaray'ın deplasman 1-0 kazandığı Antalyaspor maçı sonrası flaş bir Fatih Terim yorumunda bulundu; "Fatih Terim'e acıyorum, üzülüyorum"