Erman Toroğlu'dan flaş Galatasaray yorumu!
Erman Toroğlu, Yeni Malatyaspor - Galatasaray karşılaşmasının ilk yarısını A Spor ekranlarında yorumladı. Toroğlu, "Galatasaray hiçbir şey oynamıyor. Galatasaray çok kotü oynuyor, Malatya da kötü. Önüme baktım, başka işlerle uğraştım. Maça bakmamakla hiçbir şey kaybetmiyorum" dedi.
A HABER
A PARA
A SPOR
ATV
A2TV
ZTK