İkinciliği kaybettik

Milli Takım çok mu iyiydi? Hayır... Ya hücum yapabiliyoruz, ya defans! Yani bisikleti kullanırken cikleti çiğneyemiyoruz. Dünkü maçta biz üçüncülüğü değil, resmen ikinci olma şansını yitirdik

ERMAN TOROĞLU A Milli Futbol Takımı Haberleri Giriş Tarihi: 04 Eylül 2015 00:00 Güncelleme Tarihi: 04 Eylül 2015 18:49
SON DAKİKA
Anasayfa Anasayfa Beşiktaş Beşiktaş Fenerbahçe Fenerbahçe Galatasaray Galatasaray Trabzonspor Trabzonspor
Fotomaç Keşfet