TFF 2. Lig Haberleri Giriş Tarihi: 23 Ocak 2012 00:00 Güncelleme Tarihi: 23 Ocak 2012 01:17
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta lider Bandırmaspor deplasmanda Denizli Belediyespor'u 1-0 mağlup etti ve zirvedeki hakimiyetini sürdürdü. Bandırma ekibi, üç puanı ilk yarıda bulduğu gol ile kazandı. 21. dakikadada penaltı atışını kullanan Ersin Şahin, kaleci Ahmet'i ters köşeye yatırarak durumu 1-0 yaptı.