Gençlerbirliği Haberleri Giriş Tarihi: 31 Ocak 2012 00:00
G.Birliği Teknik Direktörü Fuat Çapa takımını iç sahada oynayacakları Gaziantepspor maçına motive ediyor. Antalya önünde galibiyeti kaçıran taraf olduklarını açıklayan Çapa "G.Antep, Hikmet Karaman ile iyi bir hava yakaladı. Dikkatli olmalıyız" dedi.