Trabzonspor'da 4 haftada 20 futbolcu forma giydi
Spor Toto Süper Lig'de ilk 4 haftayı 7 puanla kapatan Trabzonspor'da, 20 futbolcu forma giyerken dört maçın tamamında Onur Kıvrak ile Portekizli oyuncu Joao Pereira, forma giydi.
Bordo-mavili takımda, teknik direktör Ünal Karaman, ilk 4 haftada sakatlığı bulunan Kamil Ahmet Çörekçi'nin haricinde kaleciler Esteban ve Uğurcan Çakır, genç oyuncular Hüseyin Türkmen, Murat Cem Akpınar, Semih Karadeniz ve yeni transfer Zeki Yavru'ya görev vermedi.
Karadeniz ekibinin teknik direktörü, Onur Kıvrak ve Joao Pereira'dan vazgeçemeyerek, bu oyuncuları tüm maçlarda 90'ar dakika olmak üzere 360 dakika boyunca sahada tuttu.
